Net kreeg ik weer eens een steek over relativeren….ik woon zo riant en klaag.

Dit is ook heel erg van andere orde, maar erg….Na zijn telefoon huilen en daarna zo misselijk…
Gewoon tv kijken EO over eenzame en zieke ouderen, hè ja gezellig vrijwilliger ,maar dit erg. Gefilmd was de man zich het bewust.
Gedouched broodmager in alleen incontinentiemateriaal. Wist de man dat?
Moet je geneneren nee, maar een ander hoeft dat NIET TE ZIEN. ik had me zo groot de afgelopen dagen en gewerkt. Eerder op de avond telefoon van een dierbare en daar geen mijn muur….

Net kreeg ik weer eens een steek over relativeren….ik woon zo riant en klaag. IEMAND DIE GEEN FUCK VAN ME FUCK VAN ME WEET

Geef een reactie

