Frits Barend vergat de moord bij de Olympische spelen in München. © Manja Croiset

Even over iets anders dan mezelf, wel mijn opine. Ik las in de Jonet groep een column door Frits Barend dat het zo jammer was dat nu juist voetbal Duitsland Nederland door IS (of wie er ook achter mogen zitten). Nu ben ik wel van mening ( CETERO CENSEO CARTHAGINEM DELENDAMESSE) je je niet ieder op zich door de terreur op je kop moet laten zitten, maar verzoenend Duitsland. Ik heb er ook gezet, mag ik u  er even fijntjes op wijzen bij de Olympische Spelen in München het Israëlische team werd uitgemoord.
1 minuut stilte dat was alles. SPORT VERBROEDERT ENORM. De laatste keer al weer een paar dagen geleden, was mijn reactie niet verwijderd, maar ook geen hond die me bijviel, maar ja de heilige koe.
Voor ik toch echt weer in de russtand ga, even naar de stand daar kijken.
https://jonet.nl/duistland-nederland-column-frits-barend/

Bekend word ik niet middels mijn artistieke kwaliteiten (nog niet), maar zo langzamerhand de Querulant uit Hoogland oftewel een soort van Henriette Boaz.

 

Geef een reactie

