HET WANGEDRAG VAN DE SCHILDER WIEGER Lindeboom . © Manja croiset

PUBLIEKELIJK STEL IK MISBRUIK OOK AL IS HET NIET SEXUEEL. MAAR MISBRUIK MAKEN VAN EEN ERNSTIGE ZIEKE EN ZWAAR GETRAUMATISEERDE VROUW AAN DE KAAK, WIENS VERTROUWEN JE ERNSTIG BESCHADIGD DAT ALLES TEN FAVEURE VAN DE HEER WIEGER LINDEBOOM ZELF!
Welja bezorg me nog een hartaanval….
Dat heet op de Universiteit gezeten hebben. Expres heb ik zijn taalgebruik niet veranderd. Wel in j.peg geconverteerd anders kan er niet met lay out en zijn woorden uit laten springen, geen een door mij toegevoegd of veranderd. Ik heb wel degelijk mooie dingen gezien van hem, waarmee niet gezegd is dat het lijkt. Hij schrijft over dat naakt. Ik viel daar totaal niet over daar ben ik ook heel duidelijk in geweest.
Ik wil dit in de media,. een schuldbekentenis in de NRC om te beginnen komt hier zijn excuus. kent iemand een goede advocaat of plaats dit in de krant. Zijn woorden integraal met een excuus erboven!
Hij had het over mij als ZWAK vergeet het maar dat is hij een LAFAARD.
Ik ben VERZWAKT MAAR ZWAK NEE, BUITEN DE WAARD GEREKEND!
Klacht over W .L t-page-001
Geef een reactie

