Rust??? Hoe??? Het gaat beter dan 40 50 jaar geleden aldus Marijnissen ©Manja Croiset

Lag echt zogenaamd rustig in bed om te wennen, als ik niet ben blijven liggen war steeds vaker gebeurd, komt er van alles op me af. Daarom tv  Pauw, zatten een stel engerds zwaar getatoeerd aan tafel. maar wie weet waren het doetjes. Ik heb ze niet afgewacht,. WANT… Marijnissen uit de actieve politiek, je weet wel die van gelijke rechten enz AHUM,  wat hij nog even meegaf. Ondanks de huidige situatie ZIJN WE ER DE AFGELOPEN DECENNIA OP VOORUIT GEGAAN. DE GASTARBEIDERS ZIJN GEINTEGREERD IN ONZE MAATSCHAPPIJ (VANDAAR DAT MOSLIMA’S DURVEN WAT ZE EERST NIET DURFDEN, NL DEMNONSTREREN NATUURLIJK ANTISEMISTISME, DAT ZEI HIJ ER NIET BIJ dat is van deze columniste,) HIJ STEUNT ZE ZELFS…
Lieve Dames /Beste Heren. Is het niet normaal dat ik niet rusten kan en dat elke droom een nachtmerrie is?

Even een gedicht toevoegen voor ik beticht wordt van discriminatie van getatoeëerde mensen ook al houd ik er niet van. Op welk gebied dan ook nooit GENERALISEREN! Staat in mijn “bloemlezing of rouwkrans’ “WIE IS DIE VROUW IN DE SPIEGEL” mijn beste en goedkoopste boek/bundel in dit geval €12. 50.  Die 120 bladzijden is onzin iets van ruim 70

http://www.ako.nl/product/9789089544766/wie-is-die-vrouw-in-de-spiegel/

de halfnaakte getatoeëerde
kerel
is onverwacht
wellevend
de heer in chique
drie delig grijs
houdt een
scheldkanonnade
door het open raam
van zijn bolide
dat kleren de man niet
maken
benadrukt
zijn opgestoken
middelvinger

Geef een reactie

