Uw reporter op dreef over sportverslagevers. ©Manja croiset

Uw verslaggeeftser op dreef.
O nou nee, ik viel , ik ben dan ook niet gebouwd op palen over mijn mentale problematiek heb ik altijd gezegd; “zonder funtamenten kun je niet meer”.
Nou gestoord ben ik nog, ik ga zwaar zwaar mijn grenzen over. Frits Barensd kun je geen ainti semiet noemen hij is er zelf een (ik zit mijn kans op slapen te verspelen door mijn grenzen over te gaan, Linesman where are thou?)
Hoeveel jaar geleden op tv een interview met de cineast
Willy Lindwer helemaal of hoofdzakelijk in Jeruzalem gefilmd en hij vertelde hij zat bij Barend (daar heb je hem weer) en van Dorp aan tafel en Jan Mulder was daar ook vaak (even dwalen mijn gedachten af naar Boudewijn Büch) en Mulder zei: ” ja die joden zijn toch wel een heel apart soort”. Ik heb die uitzending niet gezien. Maar wel dat jubileum filmpje, misshien heb ik nog een link. Hij heeft toen niet gerageerd, maar zijn bij zijn jubileum; “ik ging zo wat door mijn hoeven”. Ik wil niet beweren dat ik het in elk opzicht met hem eens ben…
Ook dat gevonden… als iemand heeft; ‘o dat ziek zijn valt wel mee’….
Als ik morgen dood ben weten jullie waarom, ik heb me doodgewerkt, gestorven in het harnas…
Geef een reactie

