PROMOVENDUM Manja Croiset

PROMOVENDUM

 

Hoe vaak heb ik in mijn bestaan gedacht, er zal nog veel  gebeuren, MAAR VERBAZEN NOOIT MEER!

Vergeet het maar, ik zwoeg me naar beneden voor de dagelijkse ‘levens’behoefte, terwijl de magnetron drie minuten aanstaat kijk ik of er post is.

 

Promovendum denk ik verbaasd er van uitgaande dat de enveloppe een uitnodiging  zo bevatten dat ik iemand  die de titel doctor gaat behalen.

Natuurlijk zien die enveloppen er doorgaans anders uit, maar ach er verandert zoveel.

 

Hoe NAÏEF VAN MIJ TOCH WEER  schofterig geen ander woord voor reclame voor een verzekerings maatschappij. Voor mijn ANTI RECLAME in plaats van nu de zo moeizaam warme ‘hap’ de naam maaltijd niet waardig, naar binnen te werken per slot van rekening was het een immense inspanning, zit ik dit hier te typen en REKEN MAAR HOEVEEL INSPANNING HET ME OOK KOSTEN ZAL DAT IK GA BELLEN  dan wordt er NEERGELEGD omdat ik onverstaanbaar ben EN ZAL IK HET WEER DOEN EN NOG EENS EN NOG EENS.

Dan ga ik nu maar dat inmiddels koud geworden afgepeigerd mijn eten nuttigen.
Onrustig van oververmoeid….

DE LAT BIJ ONS THUIS LAG TE HOOG, DOORSNEE LIGT HIJ NU TE LAAG.

WAAR IS NU TOC H DAT STILLE vaak ONTZICHTBARE MEISJE GEBLEVEN?

ALS IK BEL EN ZE VRAGEN NAAR MIJN NAAM (heel gewoon in deze tijd van het jaar)  ZAL IK DAN ANTWOORDEN MET DE QUERULANT UIT HOOGLAND? Maak niet uit ze kennen het woord toch niet. Foei MANJA CROISET WAT EEN DEDAIN.

Hoe was MIJN CREDO ook weer? Niet een mens is meer waard dan de ander, ik treed het met voet en ben en roepende in de woestijn. Ik durf zelfs geen nieuwe sollicitanten aan te nemen of hulp te vragen aan mijn eigen huisarts. Maakt ook niet uit, want als ik het wel doe kost het energie en het gaat toch fout! KNOEIWERK.

ZE HAD HET ER LAATST  OVER DAT ER 24 UUR ( moet er niet aan denken) een DESKUNDIGE VERPLEEGKUNDIGE MOET KOMEN. ZO EN WIE HAD ZE DAN IN GEDACHTE.

WIE BEPAALT ER WIE GOED IS VOOR MIJ? NEE GEEN IK HEB GEEN HOGE PET OP VAN “DE ZORG”!

 

Geef een reactie

