Uw REPORTER kan niet meer, maar ook niet Rusten, type ik huilende van uitputting © Manja Croiset

Uw Reporter Rust niet, maar krijgt haar columns nu toch niet geschreven. Een stuk vergeten autobiografie en iets over Mabel Wisse Smit, moeten wachten. Nee, ik lees de boulevard pers niet, maar als ik mijn netmail leeg, krijg je al die items cadeau. Ja en dan wil ik wel eens iets lezen. Van de drie “prinsessen” vond ik haar de leukste en dat huwelijk werd afgekeurd. Ze was fout, nou Maxima fouter. Prinses Petra niets ten nadele van boerinnen zeer nuttig. beetje grove boertige vrouw. Petra was niet chique genoeg en ze werd Laurentien dochter van Laurens Jan Brinkhorst d’66 bij mijn weten republikeinen. Wel huisvriend. bij een boerin past de kouwe kak die uit haar mond komt, de voorleesmoeder ging de V als een W uitspreken… Doe gewoon. Mabel heeft een nieuwe liefde, prima fijn voor haar, maar ook al was afgekeurd. Nu was het toch heel belangrijk te melden een magnaat bevriend met nog een Constantijn waarover ze spreken als de koning van Griekenland bij mijn weten is Griekenland al decennia een republiek. Maar voor al. Annemarie en Constantijn vlakbij de vacantievilla van WA en koningin minima en C en A. Juist die winkelketen zijn peetouders en van de kinderen van ‘onze’ koninklijke familie en nu is de afgekeurde Mabel dus goedgekeurd na de dood van diepfriso. Ik ben erg, ik weet het… Gisteren of zo werd er opgeroepen tot gebed voor aanvallen in Israel, ik heb de laatste jaren erg mijn best gedaan, meer begrip en respect te hebben voor religieuze mensen, dat leek ook een beetje te lukken. Niet begrijpen wel meer respect en dan zoiets een gebed om aanslagen te voorkomen. Ik kon niet anders dan zeggen, JA DAT ZAL HEBBEN als dat zo was, WAREN DE VORIGE EN ALLE OORLOGEN ER NOOIT GEWEEST. Dus ik ben terug bij af. ik vind het zooooooooooooo doooooooooooooòòm net zoals dat gezwam over koninklijk, IK GROET HEN DIE NA DIT STUKJE OOK VERTREKKEN, de uitspraak omkerend…..

Geef een reactie

