Wis en waarachtig kon ik leven na de dood van mijn ouders © Manja Croiset

Wis en waarachtig kon ik leven na de dood van mijn ouders, alleen ik was op… al veel langer, maar die 7 1/2 maand was een uitputtingsslag en ik was al rolstoelgebruiker en veel meer.
De kwaliteit van de film is niet goed, mobiele telefoon, maar wel vastgelegd.
3 juli 2012, mijn moeder was nog niet eens 2 maanden dood. Een fysiek wrak en ik had tot 15.00 uur gelegen en om 19.00 uur weer in bed, maar toch er tussenin.
Maar ik had wel beter kunnen weten de promoties van Hal en iemand anders waren eerder en dat ging toen al niet.
En ik had nog hoop op remissie na de maanden van overbelasting.
Maar nee, helaas. Het was wel een fout boek, ik heb het ook uit de handel laten nemen.

SCHRIJF NOOIT EEN BOEK IN EEN PERIODE VAN ROUW EN ERFENISVERDELING!

 

NU RESTEERT ALLEEN DE NACHTMERRIE WAKEND EN SLAPEND.

Een alles verterende angst. Weliswaar zonder regressie en ook al oog ik als hetzelfde kamer olifantje voel ik me totaal verschrompeld.

 

Geef een reactie

