The release of my book My life a kind of prison is big relief! © Manja Croiset

De post bracht me de finale drukproef , deels opgelucht (nog) geen echte fouten gezien. Hier en daar een andere enter of een fractie andere zinsopbouw, maar dat is het.
De opmaak had ruimer gemoeten, dat wist ik. Maar meer pagina’s duurder.
Wel erg dat ze steeds andere drukkers hebben en dat het gloomy steeds minder wordt, vooral vanwege de foto’s. Ik neem aan dat ik binnen een week, ik typte WINK de links online kan zetten….
Jammer heel jammer geen lancering tegelijk met de film, de Engelse online hoe vaak me al beloofd is die weg te halen, om verschillende redenen. Wie koopt een film als je hem gratis kan zien. Maar vooral de film is op mijn dringend verzoek aangepast, omdat ik me er niet in kon vinden…. Dat is gebeurd (er zijn niet opnieuw opnamen gemaakt. Maar dat er uit en dit erin) Voor de US e.d. kan het me niet heel veel schelen. Ze kennen me daar niet.  Maar in Nederland vind ik het HEEL VERVELEND. Maar hij lijkt, schijnt BLIJKT niet te verwijderen…..
Alhoewel u hem makkelijk kan vinden, zet ik hem er bewust niet bij. Voor de US all over the world, it doesn’t matter. But overhere in the Netherlands, Belgium and so, I don’t like it all._A_wink_in_the_darknesscover-page-001

Geef een reactie

