WAANZIN ARIA. © Manja Croiset

WAANZIN ARIA.
Ik ben gek, jij bent gek, we zijn allemaal gek en als je denkt van niet ben je nog gekker. Hoe kan je niet gek zijn in deze wereld.
Zojuist leeg ik mijn netmail (krijg ik mail dan, ja ladingen spam, wat ik kopen kan en zgn. krijgen) en een enkele uitzonderingen echte post. Wat zie ik nu weer bij dat idiote netnieuws en ik breng het nog over ook. Knettergek of is dat vervroegd oudjaarsvuurwerk. Nou nieuwjaar, heel gelukkig nieuwjaar.
Goed dat bezopen nieuws. Gordon is zo verdrietig, zijn beste weet ik veel wat pleegt vandaag euthanasie…. Is “die” … dan arts, die het voltrekt?
Ik neem niet aan dat ie dat bedoelt, maar je pleegt geen euthanasie, althans dat wordt er niet onder verstaan. Gordon heeft een… met een euthanasie vraag, die kennelijk is gesanctioneerd en die wordt dan altijd voltrokken door een arts, waarom ben ik zo krankzinnig om dit hier te vertellen.
Wie weet misschien vind ik het makkelijker, dan DE TOESTAND IN DE WERELD. gezellig pakjes avond shabat shalom, gezellige chanuka. HOE MENSEN? VERTEL ME EENS HOE? IK WEET HET NIET MEER EN KAN HET NIET MEER, ook niet ik laat ze wel zien, dat ze me er niet onder krijgen…
Nu is et weer een meisje van 15 in elkaar geramd in Purmerend. Een stel Marokkanen beviel haar gedrag niet en maar blijven nuanceren. IK BEN ZO KLAAR. Net bij Pauw naam even kwijt een bloedmooie zwarte presentatrice, o ja Sylvana Simons bekend een  goede baan. Nooit heb je er gehoord over dat gewauwel over Zwarte Piet, ze is hier nooit gediscrimineerd. (O ze heeft dit wel al gedebiteerd in DWDD, nou inderdaad de WEERELD DRAAIT DOOR!) NEE HOOR ZWARTE PIET i.p.v. van verdraagzamer VERDWIJNT MIJN HELE TOLERANTIE, IEDEREEN DIE HET HIER NIET BEVALT LAZERT MAAR OP NAAR WAAR HIJ/ ZIJ  KENNELIJK NIET GEDISCRIMINEERD WORDT. Nou mevrouw Simons u bent in Suriname geboren. Ga terug zou ik zeggen en dat allemaal UIT MIJN MOND.
IEDEREEN MOET REKENING HOUDEN MET… WIE HOUDT ER NOG REKENING MET DE AUTOCHTONEN?
Geef een reactie

