L’être et le néant, Sartre. Hettie Fongers in SPITS hypocrisie viert hoogtij © Manja Croiset

Ongetwijfeld zijn er mensen hier die Hettie zegt maar “Het” in hun bestand hebben. Ik zag deze link en vond het nogal hypocriet,  Voor mij “HET” zijn en het niets. L’être et le néant, Sartre. Ik vond haar een keiharde dame uitstekend geschikt  om achter glas  (alsof het One flew was ) te zittten en zelf jammerde over roken en de e sigaret die niet kon on the airport. We hadden eerder een stevige duscussie, want gek is lastig en deze gek is heel lastig en dan maar roepen over gestopte ‘draadjes’ en vervolgens de hele discussie wissen. Laf, waarom ik dit op deze manier vermeld? Omdat het zo typerend is voor de “hulp”verlening, verordonneren, maar naar zichzelf  kijken ho maar. Zij als voorbeeld maar staande voor een grote groep ” hulp’ verleners. Dus “Het” voor mij ben je niet niets, dat is geen mens, juist een met teveel macht over weerloze mensen.  Daarom heb ik mijn PGB. een legbatterij met verrotte eieren, mijn invulling. Geen spoor van respect… Verplegenden, maar wie zijn er kundig? En ik spreek uit zeer veel ervaring helaas.
http://www.metronieuws.nl/lezerscolumn/krissie-van-den-broek/mens-maatschappij/2015/12/productie-in-de-psychiatrie

Geef een reactie

