ODE EN DANK AAN JUDITH HERZBERG – Manja Croiset

ODE AAN JUDITH HERZBERG.

Zo dankbaar ben ik Judith Herzberg voor het terugtreden van het comité van aanbeveling van laat ik mild zeggen het “wanbeleid” van het Verzetsmuseum. Mijn conflict met de directrice is door haar kracht bijgezet, ook al ging het niet om mij, DAT DOET ER NIET. Ik plaats auteursrechten schendend, een gedicht van haar. Het goed me deugd dat er meer principiële mensen zijn en niet alleen uit op het gewin.

Dat kruis bevalt me minder.
Een link en zeer toepasselijk de ode blijft en ik doe niets illegaal.
http://denieuweliefde.com/programmas/judith-herzberg.544.html?gclid=CjwKEAiA18mzBRCo1e_-y_KLpXISJACEsANG2hLkYrzsjSkt8m24zeG9z2LmUZf_Iez_7MTZ8UkiIhoCiv_w_wcB

 

Dank Judith Herzberg

Geef een reactie

