Wat koop je voor je gelijk? © Manja Croiset

Dat is heel jammer net bericht uitgever waarschijnlijk donderdag en ze vinden woord gehouden voor Kerst.

 

En mijn huisarts net weg enerzijds een complete erkenning van alles wat er is misgegaan, vrij recentelijk in de praktijk, maar nu ook van alle jaren ervoor. “TRIEST”, zei ze: “je weet het echt beter dan wij allemaal bij elkaar, maar jij bent er aan de lopende band de dupe van” . Wel blij met haar inzicht en erkenning en anderzijds diep triest ook betreffende het PGB en alles daarom heen.
Over met het Ciz dat over mijn hoofd heen familie ging bellen. Na de perikelen met het zorgkantoor. Natuurlijk weet het SVB niets als ze niets ontvangen hebben en belde ze … ipv jou? Ja.

 

En ook het onomkeerbare drama van de SCEN-arts die me voorgoed beschadigd heeft.

Wel wat opgelucht ik houd mijn huisarts, ( die strijd was dan niet voor niets) de klacht intern was niet met assistentes, maar nu toch met alle artsen, nl een van hen gaat over die interne klachten.

Ze moest lachen om mijn querulant uit hoogland. ( Van Judith Herzberg had ze nooit gehoord, maar dat is verder niet relevant)

En ik greep terug naar die rampmiddag en dat ze toch was gekomen, maar zei: “er  moet een deskundige verpleegkundige komen”.
Ik vertelde nu: “ik schrok me kapot en dacht dat komen ook weinig zin, plus je diagnose van dat moment”.
Ja, begrijpelijk. Nu dus, “ze zijn er niet, allemaal weten ze niet genoeg voor jou”! En inderdaad de noodlijn moet wel rechtstreeks naar haar… en dat was dus niet gebeurd…

.. tot dinsdag en ik zal duimen …, jij met of zonder de kinderen de 29e en het zal altijd blijven “je overleeft alles behalve je eigen dood”

We hebben het ook nog gehad over de cassières bij AH proef in Den Haag. Ze zei; “ja hoe vind je het”? ( mijn buren waren ook altijd heel goed in de Asociale controle) Maar niet gezegd: “jouw assistentes zijn niet veel beter”. Eigenlijk is het meteen een soort van begrip waarom het PGB de laatste jaren zo stroef loopt.

Als de artsen tekort schieten, dan…

Ze kunnen hetgeen van allen helpen, maar ik krijg niet de zorg die bij me past.
Ja, between jobs.

En niemand heeft zichzelf gemaakt, maar wat respect in de praktijk of ze het wel of niet begrijpen mijn toevoeging zou geen kwaad kunnen.

Met uitzondering dan meestal van wat ze DE DROOGLEEVER FORTUYN is gaan noemen.

 

Geef een reactie

