Ook datgene wat fictie, is mijn visie op wat ik denk dat gebeurt. © Manja Croiset

als een aardelaar-page-001Alhoewel te uitgeput, toch maar een poging te sublimeren.
Deze komen nog op doek.
Er zijn er veel meer, maar ik ga trachten te doseren.
Senang met Pisang Ambon was een klein stukje waar. Een paar jaar geleden lag ik op een hete dag buiten en heb beide teksten daarna geschreven… de slang en de Pisang Ambon natuurlijk niet, maar de landerig deed mij beseffen dat als die slang ( een dier waar ik het bangste ben) dat het kon gebeuren en zo bleef hangen.Zonovergoten docx-page-001Kreeften document-page-001
Geef een reactie

