Toch een bitter mens geworden en dat zou ik NOOIT! © Manja Croiset

Het is mijn bezoeker niet ontgaan en we hebben het besproken. Want niet van introspectie gespeend. Gebruikte ik het woord zelf… Hij heeft het niet ontkend. GEEN ADVIES, Ik moet daar een andere modus in zien te vinden.
STRUGGLE FOR LIFE
life full of fear
is a bad life
life full of sadness
is also a bad life
life full of pain
is a horrible life
life full of hatred
is what creates a bad life
but an empty life
is no life at all
and as long as you wish that
other people have a fulfilled
life
you still have a heart
and that’s life
© Manja Croiset
Van het hart is wel wat over, ik strijd nog steeds en niet alleen voor mezelf voor rechtvaardigheid.Nachtmerrie Bitter
Geef een reactie

