Gewoon een vak. DIENSTVERLENING!Harmonie??? © Manja Croiset

 

Gewoon een vak DIENSTVERLENING!

Na dagen zonder en ik het voor het eerst van mijn leven heb uitgegild van de pijn. Het was een heel raar soort slaap, het lijkt alsof het 18.00 31e is i.p.v. de 29e.

Op mijn gevoelloze voeten poog ik alle luiken te sluiten tot ergens in de loop van de eerste en doe dan nu wat ik gepland had voor die dag, nl. een bericht sturen aan iedereen. Nog nooit eerder gedaan. Een paar mensen hebben hem als fysieke kaart ontvangen. 2016 dan ben ik 70 jaar geleden geboren. Soms dat haal ik absoluut niet een ander moment, geen idee….

Af en toe komen er poststukken waaruit blijkt, dat ik geen onbekende Nederlander meer ben.

Een zeer weloverwogen formulering.

Niet echt oud, maar als ik overlijd ook niet meer extreem jong.

Vreemd veel zieker dan een paar jaar terug zelfs excessief, zo beroerd en zorgen over de zorg en zoveel meer. Toch was ik er een paar jaar geleden veel meer aan toe. Dat kwam doordat de hieronder beschreven harmonie er was en die is deskundig door medicijnvrouwen om zeep geholpen.

Lang leve de ethiek.

Dit wordt een vreemd bericht en dan nog aan iedereen. Wat is dat voor waanzin, dat medici een apart gesloten circuit van rechten hebben en zich daarmee al boven de wet en anderen stellen.

Gewoon een vak DIENSTVERLENING!

Een harmonieus nieuwjaar-page-001 (2)Backside nieuwjaarskaart
de regel der kunst isMijn achteruitgang is progressief
No sense
Geef een reactie

