EEN LITANIE, Ja mijn hele leven een dissonante symfonie. © Manja Croiset

NIETS ANDERS DAN WANKLANKEN.

Mijn pijn was erg, dat jaar in een constante mega draaikolk 2009 bij verlies van eerste oor was ontzettend. Ik heb me toen iets terug gevochten, ook het oude niveau niet. En dat is curieus waar in mijn blinde oog wel lichtflitsen en mijn dove oor, rinkelt dag en nacht een telefoon. Maar deze tintelingen door mijn lichaam gruwelijk engekmakend en er is niets tegen te doen. Ik kan niet liggen, ik kan niet zitten, ik kan niet staan. Voor de neuroloog, is de pijn, de gevoelloosheid en de tintelingen allemaal hetzelfde. Artsen noemen het allemaal PIJN. GEEF MIJ MAAR PIJN DAT IK DAT OOK ZEGGEN ZOU,ik jameer radeloos rondhangend….Sinds kerst toen ik teveel gedaab heb, is heel veel erger geworden…..Zo ontvang ik niemand…. O en mijn oogappel, ik heb zo een geweldig cadeau….Ik wil niet dat hij me zo ziet…. NIETS MEER, dan krom scheef wat typen. Nog wonderbaarlijk af en toe wat minder hoe mijn geheugen is….oooooooooooooooooooooooooooo Dus werk ik… ongeconcentreerd…
Geef een reactie

