Idolaat/ AANHANG. Artiest of politicus. BEDREIGEND! VERBIJSTEREND © Manja Croiset

Laatst hier, de uit de hand gelopen discussie over idolen, die ikniet heb. Naar aanleiding van de dood van David Bowie. Iemand vroeg “ook niet Elvis” ? Nee, absoluut niet. Als aan hem denk , zie ik een foto van een papperige griezel met vetkuif en een guitaar. Ik heb daar met verbazing naar gekeken en tegenwoordig, hele stadions vol voor “een Hazes”. Verbijsterd MASSA HYSTERIE. Het zal nodig zijn in een rot wereld, maar ik word alleen nog verdrietiger van dat gedrag. AANHANG IS ENG, o IS, maakt mij niet uit pf het een “artiest”is of een politicus, het is bedreigend. Ik ben al een hele tijd bezig in gedachten met iemand. In mijn hoofd hoorde ik: “you are always on my mind” not a sligthest idea who en ik de opzoeker vind Elvis Presley. Had ik dat maar niet gedaan, daar krijg ik nu een beeld bij dat absoluut niet past met waaraan ik denk en wat ik voel!
OPNIEUW VERLANGEND NAAR DE VERTROUWDE MENSEN VAN VROEGER EN ZO LEUK WAS HET NIET EN OVER DOEN OP ANDERE WIJZE BESTAAT NIET!
Geef een reactie

