Heelal, Universum, Omniversum, Lichtjaren, Tijd”machine” Multiversum Manja Croiset

Dit vind ik zule bere interessante materie, klopt niet. MATERIE IS TASTBAAR, dit niet. Ik noem het al heel lang OMNIVERSUM en niet UNIVERSUM… het valt niet te bevatten, Oneindig en groter worden, een zwart gat waarin iets verdwijnt en nu dit. BOEIEND! Waarom zou je wel ( wat ik ook niet kan begripen) miljoenen lichtjaren vooruit kunnen en niet achteruit.
Multiversum, nou dat is in geen geval UNI zo ver gaat mijn logica nog wel.
Kan ’t effe niet laten, kom op mensen die beweren dat ik alleen over ziekte en Shoah kan praten… de fitters, die (willen) andere items niet zien. Wat ze willen en zullen me nu eenmaal neerzetten als dat “mens”.
 
Geef een reactie

