Sommige artiesten “flikken kunstjes” © Manja Croiset.

Ook deze kan naar een volgende druk van “spelen met taal’
“Ik wil iets gedaan hebben voor zaterdag, maar het is tekort dag, alhoewel de dagen beginnen te lengen” © Manja Croiset Ook deze kan naar de volgende versie SPELEN MET TAAL, ik heb  het vrees niet goed bijgehouden.
Overigens janken, op Facebook waar ik ook een grote goede kring heb, werd ik net weer af gezeken. OVER ZIELIG DOEN. De BETWETERS net zo erg als DE BEDweters.
Eerst te keer gegaan en toen geblokkeerd. Zegt dat ene secreet “GOED ZO”, dat lucht op. Nou nee, een huilbui hartritme stoornissen. Dus een slapeloze nacht. Alsof me een scheet dwars zit.
En er zitten boeken kopers onder. Over het algemeen niet rancuneus, laten ze ter plekke zich een hoge dwarslaesie vallen en zonder familie en dan roepen aanstellers, dan nog hebben ze jaren een goed leven gehad,
 Als ik dus door hen niet slaap en die heb ik zoooooooooooo hard nodig en ik ga hier radeloos zitten, dan kunnen ze het weer zeggen, waar moet ik anders heen?

IK HAAT!

Geef een reactie

