PACIFISME HOUDT NIET IN DAT JE PASSIEF BENT. © Manja Croiset

PACIFISME HOUDT NIET IN DAT JE PASSIEF BENT.

TE DOORLEEFD OM NOG IN PACIFISME TE GELOVEN.

Net zoals VREDE een UTOPIE is.

Er wordt wat gebrald en allemaal dat links het gedaan heeft.

Kortelings hoe geweldig de actie decennia geleden van de mariniers,

die de Dam schoonveegden.

Kadaverdiscipline, ja er zijn vele KADAVERS.

Overigens was discipline toen ver te zoeken, op eigen houtje.

Hoe breng ik over zonder, dat het te chaotisch wordt?

CHAOS VIERT HOOGTIJ WERELDWIJD,

Er wordt geroepen DE POLITIEK, ja welke?

DIPLOMATIE  kan ik niet ontdekken…

De economie heet AAN TE TREKKEN, is men ook niet CONSEQUENT over.

Een ECONOMIE GEBASEEERD OP PLASTIC GELD,

                 IK KRIMP IN ELKAAR.

Dit schreef ik als 21 jarige, ik heette en nog GETROUBLEERD te zijn.

 

Februari 1968

 

Raadsel

 

heb ik gelijk

of zij

 

of zij noch ik

 

zou er wel een waarheid

bestaan?

 

Even terug allemaal de SCHULD VAN LINKS.

JA HET IS ALLEMAAL BUITENGEWOON SINISTER!

POLEMIEK  REGEERT.

© Manja Croiset

Geef een reactie

