Mijn huisarts was hier net en dit bordje hangt in haar spreekkamer. © Manja Croiset

foto2 IMG_20150522_150809 Je hebt niet voor het kiezen wat je voor je kiezen krijgt. zwaarder.
Ze zei; ”er gaat geen dag voor mij dat ik er positieve reacties op krijg”.
Ik heb er duizenden ook echte medische, maar die kan je niet op hangen… Grapjes kan alleen de patiënt maken. Ik heb deze met zorg uitgekozen. Ik heb er ook een foto van in de praktijk door haar gemaakt,
maar die is onduidelijk.
We hadden het over het weekend haar moeder wordt morgen 70 tja, mijn huisarts de leeftijd van een dochter…. De vriend arts niet die is 1 jaar ouder dan ik.
Over medicatie hadden we het en ik had haar nog even foto twee moeten laten zien…..
Ik moet alweer stoppen…
Baat het niet ng
Geef een reactie

