Depressief met engagement, dat heet niet te kloppen. Niet welkom © Manja Croiset

Depressief en met hoofdpijn lag ik leeg tv te staren een programma dat ik normaliter niet had aangezet. Over Robert Long.
Maar groots zijn gesprek met mevrouw Goeree, die zei dat homo’s gedood moeten worden. Snoeihard en diplomatiek repliceerde hij met: “hebben de Joden de gaskamers verdiend, omdat ze Jezus aan het kruis hebben laten nagelen”. Ja, zei “de dame.” Oude opname natuurlijk. Teveel hoofdpijn wat zijn exacte te woorden waren, dan lig ik daar depressief niet meer te willen en dan moet ik toch melden. Maar nu weer rust.
FEBRUARISTAKING, maar pas donderdag opt.v.
Ik zie dat er weer mensen weg zijn,
Overigens realiseerde ik me dat ik nog een clausule in mijn wilsbeschikking moet opnemen. Van mij hoeft er niets na mijn dood. Maar als toch, ik heb me erzelf ook debet aan gemaakt. NIET PRATEN TEGEN MIJ IK BEN NL. DOOD! PRAAT OVER MIJ….Het feit dat ik het niet merk, staat er los van…..
Ook huldig ik het standpunt van mijn moeder, mensen die er niet waren tijdens mijn leven zijn niet welkom bij mijn dood. Misschien lig ik wel onder de groene zoden voordat iemand het hoort.Je neemt geen afscheid
Geef een reactie

