Dit heb ik geplaatst naar aanleding van het feit dat David Foenkinos reageerde op een tweet van mij, Manja Croiset

Dit heb ik geplaatst naar aanleding van het feit dat David Foenkinos reageerde op een tweet van mij, waarin  ik Charlotte Salomons  Leben Oder Theater noemde, Ik vrees dat leven voor velen voor 90 procent uit theater bestaat.

Niet omdat ik veel acteurs in de familie heb, alhoewel ik soms denk dat ze niet altijd weten dat het stopt na de voorstelling.

https://www.facebook.com/pages/David-Foenkinos/686318231501387?pnref=story

 

Geef een reactie

