Een oproep tegen zelfmoord en oneens en dan heb ik het gedaan natuurlijk.

Weer licht an weer pc aan, ik vrees dat het tijd wordt, maar illegaal de documentaire die Willy Lindwer over mijn leven maakte online te zette, met daarbij mijn visie op de film en wat er na gebeurde. Illegaal dus slechte kwaliteit, maar de Engelse niet gereviseerd waart al vrij op internet rond. En ik sta niet er niet achter, er zullen mensen zijn die dan zeker weten dat ik gek ben, maar ook van anderen respect krijgen dank jullie wel , Noa en Esther Chayes Wel eens een vrouw met cyanotische lippen, gewoon een hartkwaal op je 17e dood naast je neer zien vallen, want ze is gek en moest en moest en VIEL DOOD NEER. DAT IS DE HULPVERLENING!

Marino Camarasa vindt dit leuk.
Reacties
Esther Chayes
Verwijderen

Esther Chayes Wil jij onze naam weghalen Manja, anders rapporteer ik dit bericht. Mijn dochter heeft zeer zeer traumatische dingen meegemaakt. Haar post gaat niet over jou

Manja Croiset
Verwijderen

Manja Croiset Ik ook daarom kan je dat zo maar lukraak plaatsen, rapporteer gerust.

Manja Croiset
Schrijf een reactie…

Helemaal in paniek en in de war, zo wijs is Noa Chayes, ik zal wel ontvriend worden, mag Noa er zo over denken natuurlijk, maar een mening en geen feit.
Ik ben er ziek van. Zo maar uit het niets, ja het is zo leuk om te doen…. kijk toch uit mensen. Jullie beschadigingen met meningen tot statements te maken, buitengewoon gevaarlijk en verre van wijs.

In overleg gedeeld. Mag verder gedeeld

Lees verder

Manja Croiset (Amsterdam, 5 juli 1946) is een Nederlandse dichteres, schrijfster, voordrachtskunstenaar en beeldend kunstenaar.
nl.wikipedia.org
Rivka Slamà en Sigrid Van Geest vinden dit leuk.
Reacties
Esther Chayes
Verwijderen

Esther Chayes Manja, laat mijn dochter met rust. Zij heeft recht van spreken. Jij weet niet wat zij heeft meegemaakt. Dit gaat niet over jou. Laat het niet escaleren en haal dit weg

Manja Croiset heeft gereageerd · 1 antwoord
Manja Croiset
Schrijf een reactie…
Manja Croiset heeft het bericht van Noa Chayes gedeeld.

8 uur ·

Noa Chayes

10 uur ·

Ik moet denk ik even iets zeggen. Op eens, zo maar “uit het niets” is er zo een grote vloedgolf van mensen gekomen die er een eind aan hebben gemaakt door middel van suïcide en/of jezelf zo extreem uithongeren jaren lang dat je hart er letterlijk klaar mee is. Ik vind dit (en vele vele anderen) uitermate verdrietig en hartverscheurend. Mensen, ik snap heel erg goed hoe moeilijk het kan zijn om te leven, en dat het grote niets soms de enige oplossing lijkt te zijn. Maar het is (en ja ik weet het, iedereen zegt dit maar ik zeg het toch) niet de oplossing. Sterker nog, het maakt alles alleen maar tien miljoen keer erger dan het al was. Degene die overleden is heeft de problemen niet uitgewist, alleen maar doorgegeven aan alle mensen die het meeste om hem of haar geven. Ik leef op het moment in zo een grote angst aangezien ik de laatste maand minimaal een keer per week een berichtje krijg dat iemand waar ik oprecht om geef ons heeft verlaten. En nogmaals, ik snap echt heel goed dat het soms lijkt alsof het nooit meer beter zal worden. Maar dat is gewoon niet waar! Het kan ECHT beter worden! Maar wanneer je andere mensen berichtjes gaat sturen met je plannen (ook al overleef je het) belast je die mensen heel erg. Ze willen je niet verraden en je vertrouwen schenden, maar ze willen je ook niet verliezen. Je kunt het beste gewoon hulpverleners inschakelen, want die zijn daarvoor. Niet andere mensen. En ik weet dat uithongeren een ander verhaal is, ik weet het, je weet niet beter, je denkt dat je niet dood kan gaan, maar geloof me, echt wel. Mensen. Ik verzoek jullie om alsjeblieft wat zuiniger met je leven om te gaan. Hoe kwaad het leven je ook aankijkt, hoe rot alles ook lijkt te gaan, hoe dik je je ook voelt, blijf altijd vechten, EN GEEF ALSJEBLIEFT NOOIT OP. Op het moment kunnen we echt niet meer mensen bij het lijstje schrijven!

Meer weergeven

Reacties

Gedreigd te rapporteren dabn maak ik een back up.

Ik ook daarom kan je dat zo maar luk raak plaatsen, rapporteer gerust. Mocht het verwijder worden, ik heb de bui zien hangen en een back up gemaakt. Betaalt je dochter de crisisdienst voor mij en de berokjkende schade? Laat ze personen in kwestie aan geven, eemn beetje compassie kan geen kwaaad altijd weer schijnt hij van anderen te moeten komen, als dat geplaats wordt met de nodige consequenties dan zal ze die gevolgen moeten dragen en jij ook ER STOND MAG GEDEELD WORDEN DAT HEB IK GA DAAN EN HET BLIJFT ALS EEN LUIDE ROEP IN NOOD OVER HET VENTILEREN VAN ZULKE ZAKEN DIE KLACHTE NET ZO GOED ANDERSOM. Jij had je dochter kunnen behoeden, ik kan alleen maar zeggen dat ik zobder jiddische overdrijvingen honderderden suicides heb mee gemaakt. COMPASSIE GEEN OMROEP TE LATEN, inclusief mijn eigen pleegdochter. HET STAAT HET IS GESCHREVEN EN BLIFT STAAN, niet jong en wijs, beschadigd intriest, ik weet er helaas teveel van en verwijder NIETS. De post gaat niet over mij, maar beschadigt diep. Daar is dus NIET BIJ STIL GESTAAN. Wie zijn gaat brandt moet op de blaren zitten. Je had haar als moeder kunnen beschermen, dit hoorty bij haar therapeut, ik heb zelf bij mijn uiten over ellende, hier heel wat moeten incasseren. Het gaat over iedereen met zulke ervaringen, als je dat niet begrijpen kan dan is dat INTRIEST. NOGMAALS HAD JE DOCHTER BESCHEREMD IPV al getraumatiseerde mensen opnieuw te raken en ja ik bespreek dat ook met een desekundige, daar moet Noa zijn. Jij bent verantwoordelijk voor je dochter niet ik.
Esther we zijn dus een dat dat de GGZ uiterst slecht is dan moet je daar zijn en niet bij mij, ik vecht daar al mijn hele leven tegn. Kort geleden verwees JIJ me er nog heen. Of ik nu een post over mezelf plaats of overneem van een ander, ja waarom niet mijn schuld natuurlijk. Het gaat over iedereen.
Geef een reactie

