Taal en contacten © Manja Croiset

En dat zeg ik nadat de meest geweldige aller tijden bij me op bed zat en ik ook diverse malen tegen hem aanhing. Het leven zou er wat minder bedreigend uitzien als hij wekelijks kon komen. Maar ondanks zijn pensioen zijn agenda veel te vol.
Trouwens het is denk ik ook niet alledaags al je huisarts je van Schiphol belt,
Ik zei tegen hem, dat stille kleurloze meisje, wou zo graag bijzonder zijn, nu was ik maar doorsnee.
Zijn antwoord; ‘dat meisje is altijd bijzonder geweest’
Verder iets anders, jullie heb ik mee gekregen dat hier de laatste tijd niet altijd even ‘soepel’ liep. Ik geloof dat ik een echt vriendin hier heb gevonden en over intimiteiten, ik heb op een gegeven moment zelfs gekapt, omdat we dat op een totaal andere golflengte uit zonden….
Voorzichtig zo meteen komt het plafond naar beneden.
steekje los Geforceerder intimijpgLieefde maakt niet blind
Wat is dit nu weer irritant Brave New Books, waarom staat hij op tijdelijk niet leverbaar
En de hardcover  wink ook nog niet. GRRRRRRRRRRRRRR
Geef een reactie

