Medische Misser Met Ernstig Letsel tot gevolg. © Manja Croiset

Ze heeft nog steeds helemaal niets van begrepen, de arts die het rapport “gek is lastig” schreef en de neuropathologie alleen maar even over het hoofd zag.
Bovendien haar Nederlands was abominabel. helaas geldt dat tegenwoordig voor veel wetenschappers, vaak geen erudietie mens, vakidioten, maar zelfs dat was ze niet.
Ik ben eens op haar site gaan kijken.
Mijn huisarts groepspraktijk heeft twee GGZ psychologen, natuurlijk gewone kleren aan’ WAT ZIEN IK bij Mme Riche. Een GGZ broeder IN EEN WITPAK. Als ik dit gezien had, was de dame in kwestie hier 3 jaar geleden al niet binnen gekomen. Zo’n attitude, nee. En opnieuw verklaar geseponeerd of niet door mijn onvermogen, dat ik er alles zal doen om haar hier niet mee weg te laten komen. Ook mensen in mijn omgeving zijn mede dupe geworden.
Maar door haar heb ik blijvend geestelijk en lichamelijk opgelopen en het zal steeds erger worden. Ik kan voor iemand door het vuur gaan, maar ondanks al mijn gebreken, ben ik niet voor de poes als iemand me echt iets aandoet, speciaal op medisch gebied, maar ook breder gezien.
Geef een reactie

