Positieve aandacht daar heb ik meer aan. b.v. als schrijfster/kunstenares. Er werd ook over me gepraat. of EEN PETITIE

Gericht aan de mensen, die de handschoen op nemen voor mijn strijd tegen het onrecht mij aangedaan door artsen.
Dank voor de erkenning, maar een uitweg is er niet.
Graag ben ik als ik het niet zelf doe, liever bezig met andere dingen.
Mijn dwangbuis wordt steeds nauwer, neem mij alsjeblieft niet mijn laatste stukje sublimatie af.
Positieve aandacht daar heb ik meer aan. b.v. als schrijfster/kunstenares.
Geen vrolijke kunst, ook hierover op die manier verdraag ik beter.
Er werd ook over me gepraat.
Dat vind ik heel ‘griezelig’. De aandacht vestigen op mijn uitzichtloze situatie, inderdaad een nachtmerrie, waar ik niet omheen kan. Liever niet of het moet in de vorm van een

        PETITIE, die IEDEREEN AANBELANGT
( het niet mensenmens). ☻

Absoluut tegen een aparte rechtsgang voor deze beroepsgroep, zeker geen intimidatie op de werkvloer, maar dat geldt overal. En hoe zo. Dr. Drs , maar ik zeg niet dag bakker en niemand zegt: “dag schrijfster”. Gewoon mijnheer/mevrouw. Het kastesysteem is elders….. en ik bedoel niet IKEA, ik had al jaren geleden bij dicteren, dat ik het woord noemnde en ik terug kastensysteem, net als her arbeidsetos….Hopleijk meer Ethos dan allen bij die drogisterijj keten.
Ik moet stoppen dit kost teveel kracht.
Ik ben je dankbaar Lynda dat je mijn ongelijke strijd aan het licht heb gebracht.
Ik hoop dat dit niet verkeerd overkomt.
Maar als alles alleen daarover gaat, dan verzuip ik helemaal.
En jullie zullen ( niet iedereen, er zijn genoeg die het wel ontgaat). Dat als ik hier radeloos heb zitten ventileren, ik daarna overga op andere items. Als kunst, politiek etc.
Een groet van een MENS, met de naam Manja en voor ieder mens moet gevochten worden, op haar of zijn wijze.
© Manja Croiset
Geef een reactie

