TAALBEGRIP EN TAALBEHEERSING heette het boekje, dat wij op het Barlaeus bij Nederlands hadden © Manja Croiset

TAALBEGRIP EN TAALBEHEERSING heette het boekje, dat wij op het Barlaeus bij Nederlands hanteerden © Manja Croiset
En groen boekje niet HET GROENE BOEKJE , zou het nog ergens slingeren. Ik zie Warners met gekruiste knieën op zijn lessenaar zitten, het bovenste deel van de school de witte opbouw.
achterkant Barlaeus van ons huis gezien
Wat gruwelijk MAX VAN WEEZEL! Steeds meer lig ik te niksen en heb gesproken radio aan vlak naast mijn laatse stukje oor….muziek is verwrongen en doet pijn, hoor ik hem tegen Femke Halsema, je had een hekel aan mensen ‘als mij’ hoe is het mogelijk!!! Gruwelijker overigens de bedreigingen aan het gezin van mevrouw Halsema toen ze nog in de kamer zat. Je dochter wordt uit elkaar gereten. De vraag wannneer dit soort bedreigingen zijn intrede hadden gedaan? Werd beantwoord met “Sinds Pim Fortuyn”.
Los daarvan altijd weer heb ik de oude Tweede Kamer op mijn netvlies na het verongelukke van Maarten van Traa, een herdenking daar en achterin stond zijn partner Andrée van Es op een de manchet bvan een oude trui te bijten.
De Tb van mijn brein zijn oneindig.
Geef een reactie

