Omgansvormen en taal © Manja Croiset

Doe de pc aan, hallo Manja..Mijn pc spreekt tegen mij en heb ik gezegd dat ding mij bij mijn voornaam mag noemen? En zo ja, dan geen HALLO, maar dag Manja, goedenmiddaag Manja o.i.d. .ik droomde dat ik wakker was en ik ergerde me aan/ het irrititeerde mij. oo o dat Nederlands. Foto’s met afgeladen treinen, een bestuurder GEEN MACHINIST, zei; “dat we GEEN RECHT HEBBEN OP EEN ZITPLAATS”, het kwam trouwens maar SPOORRADISCH voor © Manja Croiset
Geef een reactie

