Aldoor zo boos op Brave New Books, de hardcover WINK nog niet leverbaar. En nu lag ik te lezen en ik zie……

Aldoor zo boos op Brave New Books, de hardcover WINK nog niet leverbaar. En nu lag ik te lezen en ik zie……
EEN FOUT niet in de vorige drukproef, maar hier een daar een woord, een komma etc. Een extra regel en de boel is gaan schuiven. WOEDEND OP MEZELF. Ik kan het echt niet maken hem nu weer off line te halen. Door een zin meer is het onderschrift van een foto in een gedicht terecht gekomen.
O verd….
Geef een reactie

