ER ZIJN NOGAL WAT WEGLOPERS! WAAROM OMDATIK GEEN MEELOPER BEN © Manja Croiset

Er zijn nogal wat WEGLOPERS op facebook.
Waarom?
Ik zal u het antwoord geven, omdat ik GEEN MEELOPER ben.
Er wordt opzoveel gekankerd, wel terecht, MAAR STEL ER DAN WAT TEGENOVER! En alles is de schuld van links, ik was vroeger wat links heette, ik kan nergens enige structuur in vinden. Maar rechts doet het net zo min goed eN DAAROM GA IK BIJ VOLMACHT LATEN STEMMEN BIJ HET REFERENDUM. Zonder je stem bij verkiezingen te laten horen, heb je mijns insziens GEEN RECHT VAN SPREKEN. Ik hoop dat ze het niet erg vindt, ik had contact met mijn zus in Israel en die zei: “het valt nog mee, bij jullie geen aanslagen”, Punt 1 morgen kan het hier ook gebeuren en vooral het politieke klimaat deugt voor geen meter….
Een Reactie op “ER ZIJN NOGAL WAT WEGLOPERS! WAAROM OMDATIK GEEN MEELOPER BEN © Manja Croiset

  1. Ook op Twitter lopen mensen weg. Er is geen echte discussie mogelijk. Redelijke discussies noden alleen plaats tussen mensen die argumenten aanhoren en willen en kunnen overwegen. Neem de klimaatverandering. Wetenschappers zijn voor 99% overtuigd van de Human factor maar massa’s mensen nemen dat niet aan.
    Waarschijnlijk is de mensheid bezig met de grootste gemeenschappelijke misdaad aller tijden. Ik stuur je een artikel uit de NYT.
    (Het referendum Oekraïne had nooit moeten plaatsvinden; er zal gestemd worden uit angst, haat of empathie, maar niet op zuivere argumenten)

    Like

Geef een reactie

