NIET EENS WETEN ALLEEN OF SAMEN. Gaat het wel over liefde? ©Manja Croiset

NIET EENS WETEN ALLEEN OF SAMEN. Gaat het wel over liefde?
Geen gesproken woord/vaag/helder/ heel verzwakt en dit gebeurde, geen dieven in de nacht van Arthur Koestler
De gedachte rijst in dit schrijven terwijl ik zo verzwakt ben of dood gaan dan toch niet eng is?

Er is geen ik in.

Er is geen ik in.
Buiten me om
Nawee HUIVERINGWEKKEND
 Visioen Word-document-page-001
Geen vind ik leuks, alleen inhoudelijk of DE ALLESZEGGENDE STILTE.
Geef een reactie

