Goeiendag, hier planeet, hier aarde…… © Manja Croiset

Goeiendag, hier planeet, hier aarde……Nacht dan en niet goed. Trek een beetje mij. Lag zo hondsberoerd in bed niet weten onder boven links rechts etc… Ik kon eerst helemaal niet verzinnen wat voor dag en toen o donderdag Dennis komt iets rustiger, maar in die rust realiseerde ik me woensdag Rianne, ook helemaal prima… en de nieuwe vrouw, nog wat kinderziektes, maar als mensen elkaar helemaal gevonden. Zoals vroeger mijn buddys, mijn dochtters, die zoektocht dus ook niet meer, het was niet simpel. Iemand niet piep met een match… passend bij de huidge situatie…..
Geef een reactie

