Wonden van de logica.

Wonden van de logica, gedichten van Hannah Duchamp
Dit is een gedichtenbundel uitgegeven bij Leida van Wijnand Steemers.
                                                            Wonden van de logica,
graag wil ik het gebruiken voor mijn traumata, als ik de woorden ooit daadwerkelijk gebruik, zal de bron vanzelfsprekend gemeld worden.
Ik zeg zelf vaak, als ik niet ‘gek’ was zo ga ik toch nog veel door het leven, dan pas zou ik echt gek zijn.
Ik ben de
                                                                         normAlste
in wat geestesziek heet.
Geef een reactie

