Een stukje van een BITTER MENS en ik had gezworen…. ETHIEK © Manja Croiset

Een stukje van een BITTER MENS en ik had gezworen, (dat nooit te worden) .
“ETHIEK” heeft voorkomen dat de zo gewenste abortus er kwam 70 jaar geleden.

Er waren net miljoenen vermoord en vele overlevenden heel slecht behandeld.
Maar voorkomen dat er een mensje bij kwam, NEE.

Door een incompetente SCEN-arts “ZORGVULDIGHEIDSEISEN” is euthanasie getorpedeerd.

Belachelijk geen arts doet ‘die klus’ voor het plezier.
Dat hele SCEN artsen systeem is waanzin. Welke arts vraagt dat aan, als het niet hoog nodig is? Geen een!

Is het niet op verzoek en zit er een gek tussen de artsen, waarom niet, artsen zijn ook gewoon de afspiegeling van de maatschappij.

Is er een idioot, die het zomaar doet, dan is het geen euthanasie, maar moord…. en zo iemand benadert ook niet de vereniging van SCEN-artsen.

De wereld staat opnieuw in brand, maar “heel zorgvuldig” is door een arts, die even voorbij kwam fietsen, een oordeel geveld.

Ach joh wat maakt het uit, een half oog over en een half oor, niet kunnen lopen plus de rest.

EENMAAL GEK ALTIJD GEK en ik wil die vrouw pakken al weer 3 jaar geleden, klacht bij de KNMG en ik had een zaak.

HIJ WERD GESEPONEERD OMDAT IK NIET NAAR DE HOORZITTING KON KOMEN.

Niets psychisch aan, een ernstige neuropathologie, ook decennia te laat onderkend door het STIGMA…..

DIE ARTS KAN LETTERLIJK EN FIGUURLIJK DOORGAAN MET HAAR PRAKTIJKEN

Hoeveel doden vallen er vandaag door geweld?

Slaap lekker, beterschap OF NOG ERGER: “HEB JE HAAR WEER MET HAAR GEZEUR. We hebben allemaal wel eens wat.”

EN NEE NOGMAALS, HET HEEFT HIER AL DUIZENDMAAL GESTAAN, IK KON NIET VERTEGENWOORDIGD WORDEN.

DAT HEET ETHIEK EN ZORGVULDIGHEID.

WEET JE NU WAAR OM IK HUIL? En dat is niet de film van Lou van Gasteren, die een jood in WO II in de gracht pleurde. Ik stik er in © Manja Croiset

En elke opmerking/advies hierop zal verwijderd worden.

Een poos terug van iemand: “ga eens met een rabbijn praten” ik ben god betere het NIHILIST.

Ondertussen gaat het maandelijkse lucht alarm af, zou het een aanslag van ISIS VOORKOMEN?

Ondanks alles blijf ik geloven in de goedheid van de mens, de beroemde uitspraak van Anne Frank

NOU IK NIET! De mens is door en door verrot.

MEGA INCULPATIE, een uitlichting GEK VAN DE PIJN VERDRIET ANGST DEPRESSIE .

EN DE AFHANKELIJKHEID HET ALLERERGSTE

En ja, ik lig hier GEK te worden.

HOERA WE LEVEN NOG Pisuisse. Nee, die werd vermoord 1927 crime passionel. Het was van Louis Davids.

JA , HET/MIJN LEVEN IS EEN CRIME

EN DIE ARTS KAN LETTERLIJK EN FIGUURLIJK DOORGAAN MET HAAR PRAKTIJKEN!

 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Manja_Croiset

Een Reactie op “Een stukje van een BITTER MENS en ik had gezworen…. ETHIEK © Manja Croiset

  1. De meeste mensen hebben inderdaad geen invoelend vermogen. Zie euthanasie, zie ook EU-vluchtelingenoplossing. Tot nu toe weinig protesten. Ik geloof alleen Amnesty en een zwak afkeuring van GL en SP. Vandaag de zoveelste zwarte dag.

    Like

Geef een reactie

