Uitzendingen Joodse Omroep reportage over en met Manja Croiset

Aangezien het tijd is om te slapen, word ik wakkerder, dat is goed zeg: “Ik kan dit gewoon in bed op mij I pim pam pet beluisteren.” Mijn huis is niet grijs, maar zwart met rood en ik was niet zenuwachtig voor de opname. Ik vond dat wel leuk om te doen, alleen op een of andere wijze pakte hoofd radiozaken in een hand omdraai decennia ellende. Tal Sarid heeft verder een goede reportage gemaakt, maar het is mij een gruwel als mijn naam mishandeld wordt en ik vind dat in de media NIET KUNNEN! Wel eens bang geweest, dat ik door mijn isolement slordig ging praten, is hier geen sprake van, integendeel. https://www.youtube.com/watch?v=oO8aUDQiUkk&feature=youtu.ber Mei vorig jaar nog één, maar die is in bed genomen en ontdaan door de dictieloze voice over… poëzie gewoon over zonder een seconde pauze in proza….
Geef een reactie

