Gaat voor goed op slot voor alles en iedereen © Manja Croiset

Te vaak bezeerd.

 

hart

Dankbaar moet je zijn, nederig en klein.

Agressief nu, als zich dat keert naar mezelf.

EIN UNTERMENSCH…

Goed gedaan arts…

dan vergelijken met mijn ouders en mij voor een soort van leugenaar uitmaken….

Een kruisverhoor over ….

mijn woorden in twijfel trekken,

Ze heeft je niet zoals je ouders laten opnemen, zij heeft je niet getraumatiseerd.

Niet als eerste, maar wel degelijk ook.  Ze houdt van je: “wat wil je nog meer”?

Dat deden mijn ouders OOK!

WOU DAT ER EINDELIJK EENS IEMAND VOOR ME GING STAAN.

ONVOORWAARDELIJK

Ik ben bang voor artsen en terecht, o wat vinden ze me bijzonder.
Kom dan trap je toch…

OOK HIJ ZAL KWAAD ZIJN, WEER GEBEURD.

OOK GIJ BRUTUS.

Waarom pleeg ik niet gewoon zelfmoord?

 

 

 

Geef een reactie

