“Mankind is in de rouw “Er is een popster dood. © Manja Croiset

Leef ik dan echt op een andere planeet?
In elk geval geen aansluiting….
Inclusief Obama wereldlijders je kan het zo gek niet bedenken. Rouw R.I.P geripte cd’s. David Bowie
Men zal wel weer verontwaardigd over mijn respectloosheid.
Hij heeft de wereld veranderd. O????
Ik laat het hier maar mij, nog niet geslapen velen niet. Nachtelijke rouw bijeenkomsten!
Onbegrijpelijk.
Respectloos? Nee, een totaal niet bevatten.
Miljoenen lichtjaren verwijderd van THE average man.
Voor mijn traumata heb ik niets aan mijn opnamen gehad, wel wat religieus onderricht.
Totaal bezopen opeens zit Oboma aan een seideravond en in boekje met Ivriet te staren, heeft hij 1 letter begrepeten? ( Ja, dezelfde uit dezelfde uitdrukking als in het Griks iota en jod, vast verkeerd gespeld )was het hele Witte Huis totaal broodvrij ? Karwei zeg, wie trok die ‘kar’ en waar hebben ze het vuurtje gestookt, ( verbranden van de CHAMEETS) wie was de jongste aanwezige??? Wat je al niet in een mental hospital kan leren. Ook mijn Christelijke “opvoeding” op die manier gekregen.
Geef een reactie

