Met een zekere regelmaat, krijg ik de vraag: “als ik iets van je/u wil gaan lezen, waarmee moet ik dan beginnen?” © Manja Croiset

Met een zekere regelmaat, krijg ik de vraag: “als ik iets van je/u wil gaan lezen, waarmee moet ik dan beginnen?”
Mijn antwoord, verschillende invalshoeken, ook afhankelijk van je portemonnaie. Klein beginnen ( is een boekje van Simon Carmiggetl).
Ik ben geen doorsnee schrijver; ” proef me/ ruik aan me via de bloemlezing of rouwkrans
WIE IS DIE VROUW IN DE SPIEGEL  € 12, 75
(al mijn boeken bij elkaar noem ik ‘de odyssee van mijn bestaan’, echter ze moeten ook zelfstandig gekocht worden en om het dan begrijpelijk houden voor degenen met een boek, zitten er voor de meerlezer overlappingen in) Na wie. ‘mijn leven achter onzichtbare tralies’  € 34,95 met 2 cd’s en dan OVER DE SHOAH DE NOOIT VOORBIJ GAAT, paperback € 34,95 dat is een opbouw. En de peperdure hardcover € 54,95. Ook dat is pecunia ‘gebonden’. Niet een ieder gegeven, maar ik heb wel de opmerking gekregen, als ik had geweten, dat het echt  GESCHIEDSCHRIJVING is en niet ‘een boek’, dan had ik voor de hardcaover gekozen.
Dan is er ook nog MANJA en Klinieken.
Springt u meteen in het diepe, dan is dit alles bij elkaar.
OVER DE SHOAH DE NOOIT VOORBIJ GAAT alles is af, geen nieuwe meer en eindelijk begint de belangstelling te komen… Ik ben nog steeds in de wieg gelegd voor plant. Spit SHOAH door van het begin tot het eind interpunctie fouten. Ik kan hem nu ofline halen en bijwerken, maar mensen kopen als het niet verkrijgbaar is natuurlijk zo een ander.  In het boek kan ik me vinden, maar die INTERPUNCTIE geen visitekaartje. Ik ben er bijna doorheen en 4 mei is net geweest, maar via Facebook is meer en meer interesse.
En nu dan nog deze….betere lay out front wink
Geef een reactie

