11 Mei 2016 vier jaar geleden overleed Paula Croiset- Kool mijn moeder

Vandaag is het vier jaar geleden, dat mijn moeder is overleden.
In het begin overheerste de opluchting, het einde van haar lijdensweg en worstelpartij niet los durven laten. Het heen en weer rennen en dat oude mensje, dat geen dametje meer was, einde decorumverlies.
Pas op late leeftijd is mijn moeder mijn moeder geworden.
Des te langer het geleden is, slijt het niet maar mis ik haar meer, zeker nu ik steeds zieker worden en dagen eindeloos lijken al liggend en de beelden van dat verschrompelde hoopje mens, vervaagd zijn.
Opnieuw dit filmpje ter nagedachtenis aan haar als enige overgeblevene van haar familie. Dit tekenend voor haar bestaan. Ons aller bestaan beinvloedend.
Ik zoek anderen dringend hier niets boven te zetten en reacties als R.I.P worden eveneens rigoureus verwijderd
Paula Croiset geboren Kool 11 Maart 1918, het jaar van de Spaanse Griep, zij werd geboren 2 tantes overleden.Hoogland 11 mei 2012
Plus een witte roos, zowel bij mijn vader als bij haar was er namens de 8 achterkleinkinderen een witte roos.
Een foto ooit via Marijtje Sophie van der Meer, de naam van de fotograaf weet ik niet meer. © Tomas Dias meen ik te ontletteren
Geef een reactie

