O wat fijn, wel een laat voorjaar, maar dat was vroeger ook, maar op 4 mei bloeide altijd mijn witte sering. © Manja Croiset

 O wat fijn, wel een laat voorjaar, maar dat was vroeger ook, maar op 4 mei bloeide altijd mijn witte sering.
ik dacht al dat hij dood was, maar een hulp zei al een poos terug, er zitten wel uitlopers aan ( ik heb geen digitale camera en ik kan er niet heen) maar hij staat in bloei. heel blij mee!
 Na een dag die als een ramp begon. Rot nacht eindelijk in slaap en boren, zonder zoals vroeger afgesproken was, een waarschuwing of het gescheeld had? Ja.
Ik heb laat in de nacht extra geslikt om toch iets te slapen, dat zou ik dàn niet gedaan hebben.
Geef een reactie

