Mijn IQ en EQ zijn niet in balans en nooit geweest. © Manja Croiset

Zal maar niet zeggen wat ik dacht en voelde…. o maar ziek..
Mijn IQ en EQ zijn niet in balans en nooit geweest.
Door mijn zeer beschadigde evenwicht….
WankelMOEDIG.
Dat mijn lijf mijn geest zzooooo zou inhalen! Natuurlijk komt  dat emotioneel niet ten goede.
Maar het is niet meer om te doen.
Cetero censeo Manja delendam esse.
Verwoest ben ik al, maar nog niet van de kaart geveegd. Wel van de kaart.
© Manja Croiset
Geef een reactie

