TV hysterisch geschreeuw, kan alleen maar sport zijn © Manja Croiset

Deed nog even de tv aan en je hoeft niet eens te weten waarover het gaat, een hysterisch geschreeuw van de verslaggever, tja wie wordt er verslagen, om te weten ‘SPORT’ de giro d’ Italia.
Veel fundraising via sport. Giro, land bankroet? Flauw, hè?
Ik zei aldoor als Nederland het EK haalt foebballe dan leef ik vast nog. Nou ze doen gelukkig niet mee en ik ben er nog.
Voor die geluidsterreur hoef ik niet bang te zijn.
Doe mij maar Bang en Olufsen Manja Croiset

Geef een reactie

