EVEN EEN CHAOS, genaamd, politiek! Landelijk labour the US republicans © Manja Croiset

Even een chaos politiek. Trump de kandidaat voor de republikeinen, land van de vrijheid (overigens nooit geweest), ik zie slecht inmiddels wel bekend en ik denk regelmatig, dat ik Alexander von Ambserg zie.
Oei….
Donald Trump/ Donald Duck, nou alle presidenten in the US zijn Dagobert.
Moge de uitslag Hillarisch zijn. Als het de manlijke voornaam was gewoon hilarisch.

De republikeinen in Nederland een wereld van verschil.
De NIEUWE WERELD? Flauwekul net zo oud als de rest, later bekend in Europa.
Terug naar Nederland.
Drie ‘kop’stukken (welke gaan er rollen?)van de Pv.d.A gaan de strijd aan voor het lijsttrekkerschap Samsom wil toch blijven, Aboutaleb wil en eerder genoemde Lodewijk Asscher (volgens mij was zijn grootvader voorzitter van de Joodsche Raad), nu staat dat er los van… je kunt m.i. geen leiderschap erven, een van de drama’s onderdeel van mijn averise tegen dat koningshuis. Je bent niet verantwoordelijk voor wat je voorouders gedaan hebben. Noch in positieve noch in negatieve zin. Ja, je wordt beinvloed, plus karaktertrekken kun je erven.
Dichtbij huis, kort tekstje van mij.
Kz. syndroom
niet erfelijk
wel overdraagbaar
En te moe want ik ben het kwijt. Mijn geheugen, de ijzeren pot….
© Manja Croiset
Geef een reactie

