Wha’s in a name, soms teveel, vaak te weinig. © Manja Croiset

Overigens griezelige ontwikkelingen, apres moi le déluge zou zo simpel zijn.
Zo langzamerhand is wel bekend een ernstige neuropathologie met voortschrijdende uitvalsverschijnselen…. ben heel erg geschrokken, mijn huig is gevoelloos / verlamd en doorlopend als ik iets eet, verslik me en het lijkt af en toe alsof ik stik en dat kan.
Dus mensen, brand me af of wat dan ook, maar jullie zouden ook denken ondanks alles eens of niet eens,
ik kijk de wereld in en niet alleen naar mezelf.
Mijn huisarts zou komen afspraken stond al gepland. Gelukkig hoorde ik heel laat dat ze ziek is, ik weet dat ze niets had gekund en het was toch prettig geweest.
Wel telefonisch de schouder van de oogappel, familie een neef, die overigens geen Croiset Rudy Klomp, zo heet zijn moeder mijn zuster wel, maar hij kan zulke excusez le mot k.u.t opmerkingen niet krijgen.
What’s in a name, soms te weinig, nu al heel lang betreffende mij teveel!
Geef een reactie

