Doolhoven en lachspiegels. Uit het labyrinth leven ben ik nooit gekomen © Manja Croiset

Doolhoven en lachspiegels als kind vond ik dat doodeng. En dan midden tussen gillende andere kinderen, nog gekkere bekken trekken. Absoluut claustrofobie en maskers een gruwel….

Het leven is een labyrint gebleven, ik ben er nooit uit gekomen en de vertekende beelden, dat zijn waanideeën die mensen over mij hebben.
Nooit mensenschuw geweest, zo langzamerhand is het logisch, dat er bitter weg mensen zijn, die ik nog vertrouw.
© Manja Croiset.

Geef een reactie

