Oproep aan Harry Har Vaartjes Manja Croiset

Oproep aan Harry Har Vaartjes

 

Harry Har Vaartjes; ‘je bent zo maar opeens van Facebook verdwenen’. Ik maak me zorgen… je bent bent een zo lieve man mededogen en bescheiden.

Je wordt ge/vermist!

Ja, van mij uit weinig aandacht de laatste tijd, spijt me.

Overigens ik was toch degene die het signaleerde… anderen nu je het zegt.

Mocht je contact willen, als je hier reageert. Moet ik dat goedkeuren en als je niet wilt dat anderen iets zien. Dan honoreer ik je reactive, alleen IK heb dan je mailadres, dan kan ook dit bericht weg.

Geoet van Manja Croiset

Geef een reactie

