Mijn kinderboekje Pietje Mier en Sjaantje Kabouter 9 jaar © Manja Croiset

Mijn kinderboekje Pietje Mier en Sjaantje Kabouter 9 jaar jong.
Ik heb er een jaar geleden 10 laten inbinden.
Hij ligt zelfs in de Koningklijke Bibliotheek. Helaas geen Republikeinse.

Cover Pietje pdf-page-001
geboortkaartje jpgGeboortehuis in 1946

voorpagina (2)     Piietje mier blz 3 (2)pietje mier blz 2 (2)

Pietje mier blz 3 (2)

pietje mier blz 4 (2)

Pietje mier blz 5 (3)
Pietje mier blz 5 (4)
pietje mier blz 6 (2)

Pietje mier blz 5 (3)
4 of 5e groot De 9e jarige schrijfster.Frans 9 jaar oud getuigenschrift frans rapport 4de klas
Balletmeisje Manja  balletmeisje twee stuks

Het balletmeisje iets jonger…

Naam met © in grijs docx-page-001 Piet en Mier
Met de boekjes in mijn hand en een door mij ontworpen t shirt aan.

opgerold van oorkonde met tekst -page-001 (1)
En ondanks dit alles op een paar na miskend, maar die hebben een kwaliteit/ diepgang, dat menig ‘gelukkig’mens niet kent.

Toch laat mij maar die leeghoofd zijn…

Laat niemand zeggen, je hebt bijgedragen. Zeker minderwaardig voel ik me niet meer.
Maar 70 jaar doffe ellende. Nee, mijn moeder wist wat ze moest doen ABORTUS, maar hohoho(en geen kerstman)  ETHIEk, het heeft een nog viezere smaak gekregen.
Miljoenen/ miljarden vermoorden. Geen punt, maar een fatsoenlijke abortus….
Euthanasie bestaat ook niet.

LANG LEVE DE FATSOENSRAKKERS EN HUN ETHIEK

Fundamentalisten, gelukkig geen abortus, o wat goed dat ze geen zelfmoord durft te plegen.

Ga hier dan liggen! Met weinig contacten… geen geode/voldoende hulp… en maar betalen.
Daarmee ben ik niet opgegroeid….

Stelletje…..

 

Geef een reactie

