EEN UITGEBREIDERE nieuwe UIT DE SPELONKEN VAN MIJN ZIEL ©Manja Croiset

 

Bezig ‘uit de spelonken van mijn ziel’ te kopiëren en aante vullen met andere teksten niet meer verkrijgbare boeken. Kom ik dit tegen, inmiddels de dinsdagen en met nummerherkenning.
zoals elke woensdagavond
zal hij bellen
de telefoon rinkelt
zo verschrikkelijk beroerd zo bang
maar niet weer jammeren
ondanks zijn geblokkeerde
nummerweergave weet ik dat
hij het is
ik neem op en zeg
met Manja Croiset door God geschapen
en voor het geluk geboren
het is alles zeggend
Caesar trok  de Rubicon over
de vogelgriep de Maas
geef bij de Obool voor de Styx
en dit wordt
de omslag.
index7ME8PB3H
Geef een reactie

